Nurays95 Merhaba sonunda bende başladım. Bu akşam 2nci iğnemi oldum. Tabi gözlerim karardı tansiyonum düştü. Kendimi çok kastım heralde bilmiyorum 🤷♀️ sizden dua istiyorum inşallah sonucu güzel olsun. Şuan tedaviye başlayan var mı ? Ne durumdasınız ☺️
october Nurays95 regl olucam birkaç güne ve yumurta büyütmeye başlayacağım inşallah 🙏🏻 iğneyi yatarak vurun benxe ayakta zor oluyor. oksapar kullanıyordum düşük yapmamışken yatarak vuruyordum. nerede tedavi görüyosunuz
Marsmelow Nurays95 korktuğunuz için olmuş olabilir pek bir ağrısı olmuyor gonal f’in. Umarım süreciniz çok güzel geçer 🙏🏻
Nurays95 Ganolf vururken siz nasıl yapıyorsunuz? Ben zaten normalde iğneye bakamam bile ama mecburen yapıyorum. Oturarak veya yatarak denesem olur mu acaba
DNAT Nurays95 Oturarak yapmak benim içinde daha kolay oluyordu. Gebeliğimin 12. Haftasına kadar iğne yapmaya devam ettiğim için tecrübe ettim bir çok şeyi :)
Burcu_drn Selamm ben de günaydın başlayacağım inşallah bu gün adetimin 1.günü perşembe ya da cuma doktora gideceğim inşallah güzel sonuçlar alırız
Nurays95 october aslında daha önce ovitrelle yapmıştım kendime oturarak yapmıştım hiç kötü olmamıştım. Yarın oturarak yapacağım ☺️
DNAT Nurays95 Transferden önce hazırlamak için progestan iğne başlamıştık. Transferim pozitif çıkınca bebeğin tutunması için göbekten progestan yapmaya devam etmiştim 🩷
DNAT Nurays95 Allahım bu sevinci size de nasip edecek inşallah içinizi hep ferah tutun ve bebişinizin sizi beklediğini unutmayın♥️
-Merveet İstanbul /Küçükçekmece bölgesine yakın olan varsa elimde 3 adet gonal -f 2 adet cetrotide var ihtiyacı olan gelip alabilir.