13 haftalıkken sanırım kahvaltılık alışverişindeyken markette görüp canım çekti aldım sonra bi güzel kestim yedim belkide yarısını yedim diyebilirim 😅 bilmiyordumda doğum u kolaylaştırıcı bir etkisi olduğunu 🤷🏻♀️ bence her hangi bir riskiniz yoksa yinede benim kadar değil ama içinizi rahatlatacak kadar bir kaç dilim yiyin 🤭