Nurbesteee teşekkür ediyorum açıkcası kafama takmıyorum da doktorların çoğu glutensiz, süt ve süt ürünleri olmadan, işlenmiş gıda olmadan, tahıl grubu ve bakliyat grubu olmadan, kafein miktarına da dikkat ederseniz gebe kalabilirsiniz diyor. Bu da insanı psikolojik olarak etkileyecek bir beslenme şekli o yüzden aranızda hayatında böyle bir değişikliğe gitmeden sadece ilaçlarını alarak gebe kalanlar var mı merak ettim ☺️