Deletedmom44 evet çok şükür şu an 23 haftalık hamileyim.
Benim çok istememe rağmen bir yıl olmadı. Neredeyse herseyi denemiştim🙈 hamile kaldığım ay tayinimiz çıkmıştı ev taşımıştım. Stresim biraz azaldı. Daha sıcak bir yere geldik. Hamilelik fikri yoktu hiç. Zaten evi yerleştirdikten sonra doktor bulup tedaviye başlayacaktım.
O ay enfeksiyon kapmıştım idrar yollarında. Doktora hamilelik şüphesi var deyince test yaptır dedi. Daha reglime 3 gün vardı. Rabbim o ay nasip etmiş çok şükür. O şekilde öğrendik 😍