Eda42_ Arkadaşlar ben Laparoskopi histeroskopi ameliyati oldum tüpler de sağ tüp açık sol kapalı dendi başka doktor ikisi kapalı dedi neyse ben Kasım ayında hamile olduğumu öğrendim ama maalesef boş gebelik oldu 6 haftalık kürtaj oldum Sormak istediğim her ay yumurtlama oluyor mu her iki taraftan da mı oluyor ovulasyon testi alıp başlasam sonuç alır mıyım deneyen yardımcı olacak arkadaşlar lütfen fikir verin çünkü Umut etmek istiyorum artık
269522 Eda42_ canım valla ben de dört sene uğraştım çocuk için doktora sorduğumuz da eskisi Gibi değil artık zaman herşey katkı maddeli doğal şeyler yemiyoruz ki eski kadınlar gibi yumurtlamıyor şimdi kadınlar demişti. Ama bir kere hamile kalmışsın Allah’ın izniyle tekrar kalırsın inşallah stres yapma 🥰
Masal1234_ Eda42_ geçmiş olsun ben 1 yıl sonucunda HGS çekindim tek tüp açıldı işlem sırasında sonra yumurta takibi istedim doktordan takip yapiyordu adetin 21 . günü progesteron testi verin sağlık ocağında anlarsınız büyüyüp catladigini ayrıca benim tek açık olan sağ taraftan iki kez gebelik oldu kimyasal ve 7 hftalik kalp atımı olmadı kürtaj oldum Nisan’da üç ay korundum temmuz da tekrar başladık sonuç alamadık ben Ekim’de laporaskopi ameliyatı oldum solda açıldı yumurlama her ay oluyor bende hep takipte olduğum için bunu öğrenmiş oldum açık olan taraftan şans daha yüksek deniliyor tel tüple sadece süreç uzuyor verecek olan Rabbim nasip ederse veriyor ben iki kez üst üste sağdan yumurtaladim ama nasip olmadı .her ay bir sağ bu sol olacak şekilde oluyor sorun yoksa
Eda42_ 269522 İnşallah inşallah hiç beklemediğim anda oldu tüp Bebek tedavisine başlayacaktim boş gebelik olunca da üzüldüm 😔 ama umudum var o yüzden ovulasyon testi ile denesem ne bileyim işte stres önceden hiç yapmazdım nasılsa olmuyor diye şimdi biraz stres oluyor arası çok uzamasın hemen olsun diye
vilanelle Eda42_ ya ovulasyon testi bende tam tersi hiç stres yapmıyor aksine biliyorum hangi günler olduğunu, bence sen de yapsan daha rahat olur belirlemek
269522 Eda42_ stres yapma stres bu süreci olumsuz etkiliyor . Kendine meşgale bul spor yap sağlıklı beslen inşallah hayırlı vakitte nasip olsun canım
Eda42_ vilanelle İşte benim sağ tüp açık deniyor ama hani her ay farklı yerden mi yoksa iki taraftan da yumurtlama oluyor onu bilmiyorum
vilanelle Eda42_ benim tüpler vs kapalı değil ama doktora kontrole gittiğimde bazen sağda bazen de soldaki yumurta büyümüş diyordu, yani en az birisi büyüyor, ama burda okuduğum bazı aylar bazı kişilerde yumurtlama olmadığı.
Eda42_ vilanelle Evet tabi her ayda bazen yumurtlama olmaya bilirmiş ben işte sağ taraftan olduğunu anlayıp bilmem lazım doktor kontrolüne de her ay sürekli gitmek istemiyorum o yüzden ovulasyon testi yapayım dedim ama neyse hayırlısı olsun zaman ne gösterecek artık
Eda42_ Masal1234_ Anladım çok teşekkür ederim Benim de sağ açık sanırım o şekilde gebelik oluştu hiç ummadığım anda olmuştu şimdi çok arası uzamadan tekrar olsun istiyorum ben sağ taraftan yumurtlama olduğunu nasıl anlarım kii doktora her zaman gitmek istemiyorum çünkü dediğiniz gibi testleri sağlık ocağında veririm de bilmiyorum ne düşüneceğimi de
Masal1234_ Eda42_ rica ederim maalesef ancak takip yapıldığında görebilirsiniz genetik test verdinz mi
vilanelle Eda42_ doktor takipli olmak inan daha yorucu, o da aynını yapıyo zaten yumurtan büyümüş çatlamış ilişiki olsun vs, sen de testlere başla ^^
Eda42_ vilanelle İşte o yüzden hiç olmazsa kendim bilir yaparım git gel sıra bekle çok yorucu Rabbim hepimize nasip etsin neler ile uğraştığımizi görüyor 2025. , yılı Bizim yılımız olacak inşallah inanıyorum rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin amin amin 🤲🏻🤲🏻
Eda42_ Masal1234_ Yok vermedim ilk hamilelik olunca yapılmıyor diye biliyorum boş gebelikte olunca bilmiyorum
Eda42_ 269522 İnşallah inşallah yazın çalışıyordum iyi oluyordu hamile olduğumu öğrenince çıkmıştım bakalım bir iki ay dinlenir olmazsa tekrar çalışırım stres evde olunca daha fazla oluyor
Masal1234_ Eda42_ anladım bu süreçte çalışma imkanınız varsa çalışın bende gebelikler olunca ugrasinca işe giremiyordum temmuzdn beri olsun diye ugrastikca daha da zor oluyor evde düşünmek geçmiş olsun en güzel zmanda hepimize Rabbim nasip etsin 🤲💐