Minoooooo olanda da olmayandada hayır vardır Rabbim mübarek günlerin hayrına kucağını boş birakmasin 3 senelik evliyim ilk zamandan beri çocuk istyrz olmadı her ay umitlendim test yaptım bitkisel şeyler kullandım sürekli eşime sürpriz yapmak istedim hüsrana uğradım iki kere çatlatma iğnesi süreci geçirdim olmadı bir sürü emek maddiyat çöpe gitti derken Alla.yeniden baslayanalrin yardımcısıdır dedim karda kışta kalktım hastaneye gittim aşılama tedavisine balsdik Allah’a şükür tutttu tam bitti dediğim anda Rabbim yettim dedi çok şükür 🙏