yazbebisi_ Aay ne güzel ben de 15 olucam sanki o dediğiniz doluluğu ben de hissetmeye başladım özellikle yan yatarken, sağlıkla geçsin zaman da hareketlerini de hissedelim sabırsızlanıyorum 💙
Anneyimmmben Mavikizkaracocuk bende ilk oğlumu 16. Haftada minik kıpırtı olarak hissetmiştim daha sonra artıyor zaten hissiyat🥲