Mczmasya Bebek hareketlerini assagida hisseden var mi bazen yukarda bazen assagida hissediyorum😳 korkuyorum bir tehlikeli durumda yok aama genede korktum
hunilimom Mczmasya geziniyormus galiba tam göbeğimde hissederdim normalde 3 gündür hissetmiyorum artık keşke hissetsem de aşağısı yukarısı fark etmez
efsanee_ Mczmasya aldıgım şekle göre her yerde hissediyorum ben 😁 kasıkta göbekte sağ sol her yer onun 😁 hatta bu aralar çogunlukla kasıkta sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyorum
Sevgi93 hunilimom 28. Haftaya kadar hareketler düzensiz olurmuş anne sürekli hatta bir kaç gün hissetmezmiş
AlininAysesii 21+4’üz, ben de son birkaç gündür aşağıda hissediyorum, oyuyor resmen aşağıları 😂 lavabo ihtiyacım varmış gibi oluyor, yürürken falan baskıdan zorlanıyorum, sizde de öyle oluyor mu?
Tobecan 22+4 bende uzun zamandır kaygılanıyorum çoğunlukla kasıklarımda hatta alt tarafımda hissediyorum tekmelerini bu haftalarda normalmi bilmiyorum 😣
Burcu3572 Mczmasya Bende öyleyim bazen kasıkta bazen göbekte bugün doktora söyledim onun keyfi nasıl isterse orda olur dedi onada mi karışacaksınız dedi 😂😂😂😂