Twobabies 16+4 hamileliğim var,3 gün öncesine kadar bi his alıyordum karnımdan ara ara ama şimdi hissedemiyorum.İkinci hamileliğim.Gibeğimde küçüldü gibi kuruntu mu yapıyorum ki 😟
Esrardc Twobabies çok takılma canım bende 16+3 bir defa hissettim oda az bir şey 20.haftadan sonra net hissediliyormuş
dygsss Twobabies korkmayın hareketler için sık hissetmek bu haftalarda beklenmiyor kıpırtı oluyor zaten daha ileri haftalarda düzenli olması gerek bazen benimde küçülüyor gibi oluyor sonra geri büyüyor🤣 17 yim bende
m_mervee Twobabies ben 17. Haftada kontrolde sorduğumda erken demişti doktor 20de anca hissedersin demişti..ben nabız gibi hissettiğimi sanıyordum..benimde 2.gebelik 21de hissetmeye başladım çok nadir o da günde birkaç defa 23 olacak hala çok az hissediyorum
Twobabies dygsss aşırı fazla korkuyorum ya ağrı var karnında ishal olmuşum gibi çözemiyorum birde alta arada çok baskı yapıyor
Nzl_1999 Twobabies çok afedersin yeni lavabodan çıktım ishal gibi sabahtandır sancım vardı bir bardak limonlu çay içtim direk lavaboya çıktm
Esrardc Twobabies normal canım o bebek büyüdükçe bağırsaklar yer değiştiriyo ondan dolayı olabilir bazen aşırı kasılmada olur yürüyemeyecek gibi bende bu ara sık var o az idrara sıkışınca çok zorluyor
dygsss Twobabies dün bende öyleydim aynı ishal ve belim ağrıyordu kasıklarım çok kötü ağrıyordu bugün düzeldim korkmayın hamileyiz kanama vs yoksa normaldir diye düşünüyorum
Nys1600 Twobabies bu bende de olmuştu 2 kez genel cerraha zor attım kendimi ama her şey temiz çıktı. Gaz
Twobabies dygsss çok teşekkür ederim İçim rahatladı yarın doktora gidicem ama kalbi durdu sanıyorum hep bu korku hiç gitmeyecek gibi
Twobabies Nys1600 bebek olunca extra daha da korkunç oluyor her şeyi ona zarar veriyor sanıyorum ikinci hamilelik ama ilki aklımdan silinmiş 😔
Nys1600 Twobabies benim ilk gebeliğim ne gaz sancıları çektim geri geldi acillik oldum bunlar bağırsakta olduğu için bebeği etkilemiyor ishal olursanız susuz kalma durumunda etkiler ama