Emeltsb Gunduzanne 34 haftalığız sabah akşam bile hissediyorum bazen fazla uzun sürüyor gibi oluyor uyuyamıyorum artık bitir kızım diyorum
zeynosileannis Gunduzanne evet hissediyorum özelikle geceleri biraz rahatsız edici bir his ama bebek için iyiymiş 😊
Ecemom_ AnayimBenAna_ nasıl ayırt ediyorsunuz hıçkırık olduğunu. 26. Haftadayım ama ayırt edemiyorum ben
AnayimBenAna_ Gunduzanne hayır hayır tam tersi hıçkırması güzel bişey demişti doktorum emme refleksi güçlü olurmuş 🤭
AnayimBenAna_ Ecemom_ aynı yerde pıt pıt atıyor canım uzun bi süre hareket olmadığını anlıyosun zaten