seyma0661 28+3 de 1600 dü benim ki de biraz önde gidiyor dedi. 26 ya kadar hareketleri dışardan o kadar net gözüküyordu ki baş aşağı pozisyonundaydı şimdi ters dönmüş eskisi kadar net hareket hissetmıyorum doktor hersey yolunda dedi ama kordonu felan mı arkada acaba şimdi