Özele gittiğimde kromozom analizi ve kan pıhtılaşmasına bakalım dedi. Bunun dışında hpv vitamin d3 vs bir çok şeye de bakalım dedi ve 36 bin TL tuttu. Yaptırmadım ama devlette de sonuçların çok uzun sürdüğünü biliyorum. Yakınımda zeynep kamil hastanesi var. Burada direkt genetik bölümünden mi randevu almalıyım bilen birileri yönlendirebilir mi? Eşim de mi ayrıca randevu almalı?