belki doğumuna az kaldı,erken doğrucan diye düşünüyorsun?. Ama korkma o acı günler geride kalicak🥰🌸.benim bebisim çok küçükken doğmadı ama prematüre sayılır.2000 kilo ve 36 hafta .1500 kalmıştı 🥺.hep böylemi kalacak düşüncesi beni benden alıyordu.o kadar küçükdu ki.parmaklari her an kopa bilir diye korkuyordum.Yeni dogan çocuklara bakıyorduk 3 kilo 4 kilo hatta 4.5 kg oluyordu benimkisi sadece 1.5kg evet kıskanıyorum yalan degil☺️. Ellerine rahatça ala biliyorlardı bense korkarak alıyordum.Sukur gunume😍🥰🌸.ve inanın Prematüre anneleri şu an bekleyişde ola bilirsiniz .bebeğiniz şu an bile Prematüre ola bilir. Ama büyüyünce inanmıyorsunuz. Yasitlariyla aynı oluyorlar 🥰🌸.inşallah kızınız,ve ya oğlunuzun yürüdüğü günleri goruceksiniz😍🌸.hoc üzülmeyin.yorgun günleriniz geridekalicak. Evet birileri size
“Prematüre bebekler çabuk buyuyor”
Derse onlara inanın…….🤭🌸☺️