Ah o kadar zor ki, bende hep tekrar eder. Baticon ile güzelce temizleyip üzerine travozol sürüyorum 2 güne geçiyor. Ama sizinki geçmiyorsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir, mantardan öte enfeksiyon daha zararlı, böbreklere bile zarar verebilir ileriki zamanlarda. Benim bahsettiğiniz gibi geçmiyordu artık ağlıyordum acile gittim çok sayıda enfeksiyon vardı iğne antibiyotik vs öyle toparladık şuan bile hala az az çıkar enfeksiyon. Tedavi edilmezse böbreklere zarar verebilir demişlerdi. Başka bir hastaneye de gidin bence.