kahvesever__ uygulamada değil de oğlumun okulunda başıma geldi benim de geçen 2-3 aydır kreş gibi oyun grubu gibi bir yere gidiyor oğlum haftada 2-3 gün eşim evdeyse o bırakıyor nöbette mesaide falan olunca sen götürüyorum arabayla havalar soğuk malum yağış falan da oluyor kapıya en yakın yere çekiyorum yer varsa arabayı ki çocuk üşümesin ama 4-5 arabalık bir alan bahsettiğim
Genelde bırakıp çıkıyorum okuldan hamile de olunca bahaneyle eve gidip dinleneyim diye ama orda annelerden duranlar falan oluyor denk gelirsem merhaba deyip geçiyorum
Neyse geçen arabayı biraz uzağa park ettim yer yoktu tam çıktım annelerden biri aa arabayı mı değiştirdiniz dedi yo neden ki dedim hep buraya koyuyordunuz ordaki başka arabayı gösterip kimin bilemedik siz araba değiştirdiniz diye düşündük dedi 😅 yok dedim araba ileride manuel mi otomatik mi o araba diyor artık eksper raporu verecek sanırım 😅 manuel dedim. Ayy manuel nasıl kullanıyorsunuz bide hamile halde tebrikler doğrusu falan yaptı böyle 😁 kadınların işi yok beni konuşup takip ediyormuş