Merhaba arkadaşlar burada yeniyim 27 Aralık cuma günü transfer oldum normalde kan testi günüm aralığın 7 sinde ama ben dayanamayıp bugün ikindin test yaptım negatif gördüm moralim bozuldu acaba erken mi daha pozitife döner mi acaba 5. Gün embriyosuydu dondurulmuş benim gibi ilk negatif görüp sonra pozitif gören oldu mu acaba benimle aynı gün transfer olan bazı arkadaşların testi pozitif çıkmış o yüzden daha çok moralim bozuldu tecrübeli annelerden cevap bekliyorum 🌸😊