İlk gebeliğim benim de doktorum 20 de hissedersin demişti ilk gebelikte anne karın kasları daha sıkı olduğu için geç hissedilirmiş. 17+1 oldum ben iki üç gündür karnımda garip kıpırtılar hissettim ara ara tekrar edince tamam dedim bu bizim oğlan 🤩🫢🩵🥲sanırım kendini hissettirmeye başladı