_moom benimde değerim böyleydi şimdi 22 haftalık olduk o stresi anlıyorum okb + anksiyete var bende araştırdım ve hep korkuyla geçti çok araştırma bence yok kimyasal olur mu yok düşer mi bilmemene şunu bil ki bazı durumlarda yapabilecek hiçbir şey yoktur sadece iyiyi düşün ve iste sadece hamileliğin tadını çıkar benim gibi sürekli stresli geçirme lütfen