irem-16 Kızlar merhabalar, uni baby ıslak mendil aile yazan var. O ıslak mendil yenidoğan bebeğe kullanılır mı veya kullananlar var mı? Aile boy olandan aldım yenidoğana da uygun olur diye düşündüm. Uygun mudur
helloandhello irem-16 kokusuz alın biz sleppybıo natural aldık bakalım nasıl gelecek hatta pamuk kullanın yeni doğana ıslak mendil ne olur neolmaz diye kalsın 😌
papatya2412 irem-16 ben doğdugundan beri kullanıyorum bebegime 40 günlük şuan. Gayet iyi bi sorunu yok
irem-16 helloandhello pamuk aldım da bi de bunu aldım Yenidoğana uygun olur diye düşündüm bayağı da aldım açıkçası umarım sıkıntı yaşamam 🥺