U-M_mom Kızlar 6+2 haftalık hamileyim çok çok az miktarda peçeteye afedersiniz ama sümüksü yapıda kahverengilik geldi bir saat sonra iç çamaşırıma bir damla kadar kahverengi leke geldi sizce yerleşme falanmıdır korktum
Ayse2188 U-M_mom doktora gidin inşallah yerlesmedir benim de ilk gün boule kahverengi leke oldu sonra kanamaya döndü Allah korusun
Patito__ U-M_mom canim devam ederse druna sole veya hastaneye gidin orogestan verirler birkac gune keser insaallah Dinlenin mtlaka yorulmayin Cogu hamilelerde görülür, endişelenmeyin ama dikkt ve takipte olun
U-M_mom Ayse2188 Bende bi defa kürtaj oldum öyle oldu leke geldi sonra açık pembe renge döndü yine lekelenme şeklindeydi ama rengi açıktı
Ayse2188 U-M_mom inşallah ilerlemez yat dinlen canım doktora da gidince dinelenin ve Protestan veriyorlar .Rabbim size bağışlasın inşallah
fatmemustafa Arkadaşlar merhaba 18+6 haftalık hamileyim. Bugün idrara çıktığımda hafif kırmızı lekelenme olduğunu fark ettim. Daha önce hiç olmamıştı. Ağrım sızım da yok ama yinede insan endişeleniyor . Aynı durumu yaşayan ya da bir bilgisi olan var mı ?