fatmagul3008 Kan uyuşmazlığı olanlar hamileliğinizde sıkıntı yaşadınız mı 2 gebeliğimide kalp atışları durdu kürtaj olmak zorunda kaldim
Ayse2188 fatmagul3008 6.haftada kanama yaşadım hemen uyuşmazlık iğnesini vuruldum Protestan başladık ama olmadı
Nhrr fatmagul3008 benim de ikinci gebeliğim kürtaj oldu. Genetik testi falan yaptırdık bişey çıkmadı. Doğumdan sonra vurulan iğneyi bana vurmadilar gibi geldi. E nabız dan baktım 28. Haftada iğne vurulmuş görünüyor ama doğumdan sonra yok öyle bir iğne. Günahları boynuna.
gezentianne Nhrr İlk bebeginizin kan grubu sizin kan grubunuzu taşıyorsa dogumdan sonra iğneye gerek yok. Doğumdan sonra bebegn kan grubuna bakıldı mı? Kalp durmasının da kan uyuşmazlığıyla bir ilgisi yok diye biliyorum
gezentianne fatmagul3008 Kan uyuşmazlığıyla kalp durmasının alakası oldugunu sanmıyorum belki pıhtılaşma vardır o baska bir sorun. İkinciye gebeyim bir sorun yaşamadım. Neden böyle bir bağlantı dişündünüz?
yeni_anne2 gezentianne ayyy bende korktum valla benim de ilk gebeliğim igne vuruldum 28 hafta da bende merak ettim bağlantı varr mıı gerçekten
Nhrr gezentianne tabi ki bakıldı pozitif kızımın kanı. Söyledim de zaten ben söylemesem de biliyorlardı kızım sarılık oldu kan uyuşmazlığı olduğu için durmadan değerine baktılar. Kalçadan iğne yaptılar o zaman o sanmıştım aradan 6 yıl geçti gebelik sonlaninca merak edip baktip vurdukları kan sulandiriciymis. Dediğim gibi ben ona bağladım ama günahları boynuna. Kürtajdan sonra iğne vuruldu tekrar hamile kaldım 33. Haftadayim şuan.
rumikaa fatmagul3008 geçmiş olsun ama çok şükür bi sıkıntı yaşamadım şuan 30 haftalığız zaten uyuşmazlık iğnesi de oldum
Srp53 fatmagul3008 kalp atışlarının durması ile kan uyuşmazlığının bir alakası yok ki. Benim de iğneye rağmenkalbi durmuştu tamamen sağlıksız gebelik Bu hamileliğimde de 28 haftada o e yapıldı ama doktor bu iğne bir sonraki gebeliğin için şimdiki ile alakası yok dedi.
Ayse2188 Srp53 yeni_anne2 Allah korusun risk her zaman var bunu bilemeyiz Benim ikincide kalbi durdu ama aynı dönem hamile olan arkadaşım var onda da kan uyusmazligi var ama şuan 3 aylık oldu bile .nasibi varsa hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle
yeni_anne2 Ayse2188 yok ilki için olmadıgını biliyorum yani ne bilim Allah nasip ederse ikinci çocuk olursa aynı şekilde kayıp yaşarmıyım diye korktum
Merve_cetiner fatmagul3008 kan uyuşmazlığı ile alakalı olduğunu düşünmüyorum canım bendede var ilk gebeliğimin 7. Ayında kan uyuşmazlığı iğnesi kullandım çok şükür çocuğumda sağlıklı dogdu şimdi 3 aylık hamileyim doktor yine 7. Ayında iğne vurulacağımı söyledi o iğneler zaten bebeği koruyomuş
Aise2861 Nhrr kan sulandırıcıyı neden yapıyorlar. Bizde de var ilk hamilelik. 6. Haftada leke gelmesi sonucu vurdular. Progestan kullanıyorum. Benimde kullanmam gerekli mi onu
Nhrr Aise2861 sezeryanla doğum yaptığım için kan pıhtılaşmasi olmasın diye yapılıyormuş. Doğumdan sonra yapılan bişey belki vajinal doğumda da vardır bilmiyorum.
fatmagul3008 Doktorum söyledi kan uyuşmazlığı olduğunu lekelenme oldu 6. Haftanın içinde iğnesini vuruldum ama yinede kalp atışları durdu şuan araştırıyoruz inşallah kan pıhtılaşma testinin sonuclarini bekliyoruz 2 bebegimide 7 haftalıkken kaybettim 🥺