Aaysee92 Kızlar nst ye girdim bugün ilk kez 35+5 deyim. Sürekli ağrı çıkıyor ama ağrım yok böyle birşey başınıza geldi mi hiç? 15 dk girdim sonra yarım saat istedi doktor. Yine ağrı çıktı Cuma tekrar çağırdı neden böyle ki 🤔
Merveanneoluyor Aaysee92 benim de dün kontrolde 30 40 arası çıktı 32+5 iz. Doktor hissediyo musun bir şey dedi hissetmiyorum dedim iğne yazdı iğneyi de hiç bir eczanede bulamadık arkadaşım gönderiyor başka ilden, kargoda onu bekliyorum
CansuuAyy Aaysee92 benim de 35. Haftada 100lere kadar çıktı ben bişey hissetmedim😄 36+5im daha doğurmadım☺️