Merhaba, 37+3 doğum yaptım, 2.günde 8,5 3. Günde 15,5 olmak üzere sarılık değerlerimiz çıktı. Ancak aradaki ilerleme çok hızlı yani bir günde neredeyse iki katına çıkmış durumda. Doktor mavi ışık tedavisi verdi 12 saatlik, ancak tedavi bittiğinde değer düşüyor bir iki saat içinde iki üç birim artış gösteriyor. Doktor uzamış, patolojik sarılık olduğunu söyledi bu arada ben a negatifim eşim pozitif bebişte a pozitif kan uyuşmazlığımız var. Kan uyuşmazlığından dolayı da sarılık şok dirençli ilerlermiş. Başına böyle bir durum gelen var mı yardımcı olursanız çok minnettar olurum