Zeynepgmsbs61 Merhaba kızlarr 7 aylık hamileyim. Çevrede doğalgaz yok ve bebek için yatak odasına klima taktırmayı düşünüyoruz. Acaba klima ile ısınan evler var mı? Bebek için zararlı olur mu? Sizler kullanımı nasıl yapıyorsunuz🙏 fatura çok geliyor mu??
Cnlll Zeynepgmsbs61 merhaba bende 29 haftalık hamileyim evimiz klima ile ısınıyor bende şimdiden telaşına düştüm bu durumun Klima ile ısıtırız sıkıntı olmaz ama bence güzel bir nemlendirme makinesi almamız gerekir ben hala ne alacağımı bulamadım
Zeynepgmsbs61 Cnlll aa bende 29 haftalığım🥹 klimayı geceleri calıstırmayı daha çok düşünüyorum bebek üşür diye korkuyorum ☹️ fatura çok geliyor mu siz ne kadar çalıştırıyorsunuz
Cnlll Zeynepgmsbs61 bu ay geceleri kapalı sadece gündüzleri hep açık ben evde olduğum için 2000 geldi fatura
Zeynepgmsbs61 Neferut bebeğiniz klimadan cok etkileniyor mu? oda da kaç saat kullanıyorsunuz🙏 faturayı çok etkiliyor mu acaba yanıtlarsanız sevinirim
m_mervee Zeynepgmsbs61 fatura çok gelse de bir doğalgaz faturası gibi değil..biz salonda kullanıyoruz klima kışın birkaç ay salonda yatıyoruz ideal oluyor sıcaklık odamız küçükte değil yetiyor 🙂 bizim klima hiç kapanmaz yazın soğukta kışın sıcakta yazın daha yüksek geliyordu fatura..şuan son fatura 1000küsürdü tam hatırlamıyorum
Zeynepgmsbs61 m_mervee ya aslında ben kuzine soba da kullanıyorum ama odaya kadar ısıtmıyor tabiki onun icin klima almayı düşünüyorum. Bebek üşümesin diye ☹️ fatura 2 bin üzerine geliyormuş diyorlar şaşırdım gerçekten. Siz kaç saat çalıştırıyorsunuz. Kaç derecede🙏 yanıtlarsanız sevirim
m_mervee Zeynepgmsbs61 24 saat 26-27 derece turbo da 🙂 yazın 3 civarı geliyordu son fatura da havalar tam soğumadığından gündüzleri genelde dışarda oluyoruz diye kapalı oluyordu 1000civarı geldi bu ay nerdeyse kapatmadık fatura gelince anlicaz🙂 geçici süreliğine sobalı odaya taşınabilirsin aslında
Zeynepgmsbs61 m_mervee sabah kalktığım da ev çok soğuk oluyor yakıyım ediyim diyene kadar vakit çok geçiyor geceleri bebek üşümesin diye almak istiyorum 🙏 en azından kısık ayarda dursa bile olur odanın soğunu kırsa
m_mervee Zeynepgmsbs61 nerde yaşıyorsunuz acaba 🙂biz Akdeniz bölgesindeyiz bize fazlasıyla yetiyor mutfak dışında başka alan da kullanmıyorum ihtiyaç duysam elektrikli fan var onu kullanıyorum hemen ısıtıyor bence ondan da elinin altında bulunsun
Zeynepgmsbs61 m_mervee ben İstanbul da yaşıyorum 😊 ufo filan da var aslında ama onu açık bırakıp uyuyamam eski bir ufo korkuyorum sobayıda zırt pırt odun atmaya da kalkamam en iyisi yatak odasına klima almak geldi aklıma😅 diğer odalar zaten sobayla ısınıyor bana yatak odası önemli bebek olduğu için. O şekilde düşündüm ayrıca çok teşekkür ederim cevaplar icin🙏
Zeynepgmsbs61 m_mervee yatak odası şuan bile o kadar soğuk ki ayağımı cıkardığım anda sanki ayağım kesilecek o kadar soğuk oluyor zaten evin yalıtımıda sıvası da yok maalesef
m_mervee Zeynepgmsbs61 evet bana da elektrikli ısıtıcılar uykudayken güven vermiyor 🙂 biz yıllardır klima ile rahatız iyi olur sabit ısı🙂
Pamuk Benim oğlum geçen kış doğdu.Ustune üstlük 2 kilo bir prematüreydi.Klima ile ısındık bir sıkıntı yaşamadık.😊
Pamuk Zeynepgmsbs61 Klima oturma odasindaydi orda yatıp kalkıyorduk.Gecen sene 750 800 geliyordu.Tabi sonra zam geldi şuan ne kadar olurdu bilmiyorum.