Kızlar 26 haftalık hamileyim ama bu hamileliğimde inanın hiç halim yok bugün resmen kolum kalkmadı kollarım ağrıyordu . Böyle içim sıkılıyor gibi bişey yapasım gelmiyor . Uykumu da aldım neden böyle oluyorum benim gibi olanlar var mı ? Magnezyum demir bide d vitamini kullanıyorum . Acaba vitamin eksikliğim mi var ? Bir kuzum daha var 5 yaşında çok zorlanıyorum bakarken .