Kızlar ben 20 Aralıkta detaylı ultrason yaptırdım doktor her şeyin gayet iyi olduğunu söyledi cok şükür. Hamileliğimin basında kanımda toksoplazma cıkmısyı doktor detaylı ultrason da herşeyin normal. Olduğunu söyledi ama yine de Amniyosentez önerdi. Neyse yaptırdım ön sonuçlar bir haftaya çıkar genel sonuç 15 -20 günü bulur dedi hala arayan yok. Ben aradım asistanı hepsi beraber çıkar biz sizi ararız dedi ama hala aramadılar. Aramadıkları içinde endişeleniyorum kaç gündür göğüs kafesim sıkışıyor ara ara. Sizinde basınıza böyle bir durum geldi mi geldiyse Amniyosentez sonuçları nasıl geldi yazar mısınız ? 😢