Pembesu
Ay içim rahatladı. Çok teşekkür ederim
Zaten ben transfer gününden beri progestan 3 tane fitil, progeston 2 tane iğne ve estrofem kan sulandırıcı folik asit ne ararsan kullanıyorum. Doktor yerleşme dese içim rahatlayacaktı demedi allahtan sonrasında daha kanama tarzı bişey olmadı