kalbimm ben istanbuldakine gittim profesöre bide ilk bebek düşündüğümüzde muayene olmak için, bana polıkıstık over olduğumu doğal yollardan asla çocuk sahibi olamayacağınızı tüp bebek yada aşılama yaptırmamız gerektiğini söyledi. 2 sayfa test verdi acil yapılması gerek dedi 1 milyar tutuyor testler. Neyse devlette yaptırdım getirdim bide demez mi bunlar 1 yıl sonra lazım diye.. İyice geldiler 1 hafta ağladım geceli gündüzlü çocuğum olmıycak diye. Başka doktora gidene kadar çok şükür bir aya bile geçmeden hamile kaldım sadece benim psikolojimi bozduğuyla kaldı Bi daha tövbeliyim 😅