Kızlar normalde gelişme geriliği olduğu için perinatoloji takipliydim ama son kontrole geç kaldım ertesi güne verelim dedi kabul etmedim. Kadın doğuma yarın randevum var. 37+3 haftalık oluyorum yarın. Normalde 37de alacaklarını söylediler ama kimse bir şey söylemiyor. 2.sezaryen olacak sizce yarın gün verir mi artık. Hastane çok uzak. Sizce gün verirler mi?