Bmoon Bal1bal Çocuk olunca bıraktım bende mistik zaferdim sezon 1den beri oynuyordum şimdi vakit bulamıyorum
bengonca Bmoon bende oynuyorum mobile legends ama öyle sıralı oynamıyorum ben. Ona takım lazım tek başına zor oluyor. Ben kulüp oynuyorum daha çok 😂😂
Bmoon bengonca Yoo ben sezon1den beri solo oynuyorum ve her sezon mistik zafer oldum kulüpde arada oynuyordum ama genelde sıralı
bengonca Bmoon valla iyi oyuncusun demek canım. Öyle her baba yiğidin hakkı değil o solo mistik zafer 🤗🤗🤗
Bmoon bengonca Yok ya uzun zamandır oynuyorum o yüzden sezon1den beri kaç sene oldu belli değil sen yeni başladıysan o yüzden daha alışamamışsındır belli süreden sonra çok iyi oynamaya başlıyorsun zaten 😊