İyi akşamlar herkese 37 haftalık hamileyim ilk gebeliğim erken doğum yaptığım için bu hamileligimdeki gibi sorun yaşamadim 32 haftalık iken. Doğmuştu şuan 37 haftalık kızımda acayip şekilde bacak aramdaki kemikler ağrıyor yürümek ızdırap gibi geliyor salı günü kontorulum var ama korkuyorum neden kaynaklanıyor başına gelip bı çözüm bulan veya doktoruna danışan varmı