Kızlar merhaba 17+2 haftalık hamileyim ama 2 3 haftadır dışarı çıktığımda böyle araba olsun cafe avm ler kapalı yerlerde tansiyonum düşüyo yeter ki ayağa kalkayım tokken bile sırtım karnım ter içinde kalıyor dışarı çıktığıma pişman oluyorum eve gidip üzerimi çıkarıp aykalrımı kaldırınca düzeliyorum sizde de aynı durum var mı yine çıktım şimdi çıktığıma pişman oldum hiç başınıza geldi mi