Dhdhdbfhfn Şuan 32+2 deyiz çok az bi zaman kaldı Vajina da ağrı oluyordu ara ara ama şuan ki ağrı yürüdükçe beni çok zorluyor biraz önce disardaydim disardayken başladı ve yürüdükce ağrı yapıyor nedeni nedir sizce
Nananan Dhdhdbfhfn benimde tam sol kasiğimda bir anda başladı kas ağrısı gibi ama bilmiyorum neyin nesi yürütmüyir beni otursam kalkamıyorum bacağımı kaldıramıyorum kilit gibi kitliyor
Merve-metin Dhdhdbfhfn benimde çok ağrım oluyor çatı ağrısı oluyor o bebek büyüdüğü için doğuma da az kaldığı için baskı yapıyor bebek ama doktoruna sormanda fayda var
Babyycatt Dhdhdbfhfn bende de oluyor doğum pozisyonu aldığı için yani baş aşağı durduğu için ağırlık veriyor o yüzden ağrı yapıyor dedi doktorum
Elif-ayaz Dhdhdbfhfn rahim ağzı uzunluğuna bı baktırın o da kisalinca dediğiniz gibi baskı yapıyor cok
Dhdhdbfhfn @Nananan aynen benimde bu şekilde ara ara oluyordu ama bu sefer çok canımı acıtıyor benim kasıkta değilde nasıl anlatsam bilemedim Vajina girişinin yan tarafları kemikler ağrıyor
Nananan Dhdhdbfhfn acaba sancı olabilir mi yada bedenin kendini doğuma hazırlıyordur ilk doğumda sancılarım direk pelvis kemiğime vuruyordu benim
Livelyy1 Dhdhdbfhfn aynı ağrıyı 1 haftadır çekiyorum acile bile gittim doktor baktı bişey görünmüyor dedi 35+4 olduk ne sağ dönebiliyorum ne sola ne eğilip bişey giyebiliyorum ayağımı bile kaldıramıyorum inan 6 Ocak randevum var ama ağrı beni mahvediyor
Dhdhdbfhfn @Nananan bende geçmeyen bi enfeksiyon var zaten böbrek genişlemesinden dolayı ana bu ağrı yeni başladı benim ondan olacağını düşünmüyorum
Nananan Dhdhdbfhfn hiçbir fikrim yok ben yeni kontrolden çıktığım için bir sıkıntı yok demki bende ki ağrı normal enfeksiyon da olmadığına göre ama sizinki devam ederse bı git en azından için rahat eder
Hasret72 Dhdhdbfhfn bende böbrek büyümesi yaşıyorum, sıkışmış diuo doktor bazen inanılmaz ağrı oluyor dayanamıyorum. Sizin de mi öyle doğumdan sonra düzelir mi
Merve-metin Dhdhdbfhfn hastaneye gitmeden bilemeyiz canım ama bence aklında kalacağına kadın doğum acile gidebilirsin baktırmak için nstye bağlarlar belki
Dhdhdbfhfn @Nananan bende sancı mıdır acaba diye düşündüm ama yürüdükçe veya sağa sola döndükçe ağrı vuruyor sancı olsa her pozisyonda olmaz mı yoksa hareket ettikçe mi kendini belli eder İlk gebeliğim hiç bilmiyorum sancı nasıl olur
Nananan Dhdhdbfhfn benim ikinci gebeliğim ama ilkinde hiç sancım yoktu suni sancı almıştım doğal sancılar nasıl olur hiç bilmiyorum