Zeyneptekin1 kızlar cumartesi yumurta toplama işlemi var 14 yumurtam gelişmiş ama transfer 2 ay sonra dedi neden sizce ya ben hemen yapılır sanıyordum
Birmucize17 Zeyneptekin1 benim yumurta toplama işleminden sonra 1 adet beklendi sonraki ay olmuştu transfer dondurulmuş embriyo tutunma şansı daha yüksekmiş sanırım o yüzden bekletiyorlar.
Zeyneptekin1 Birmucize17 yaa öyle mi benimki de 1 adet geçecek diğer adetimden 20 gün sonra transfer olacak
Birmucize17 Zeyneptekin1 tuttu ama sonrasında sorun yaşamıştım şükür üçüncü transferim sağlıklı ilerliyor