Emineymen Smeyye yorgun oturamayan oturunca kalkamayan hatta çatı ağrısından yürüyemeyen bir şekilde geçiyor şükür 😊 8 şubatı bekliyoruz Şafak sayıyoruz. Sizlerin nasıl
BilalAlptekin Smeyye güzel geçiyor en başından beri hiç zorlu olmadı hamileliğim çok şükür şuan 36 haftalığım en son 32de gttim bebeğin kilosu ne olmalı sizce arkadaşlar
Bnagihan Smeyye bol bol Halil Sezai isyan 😂😂😂 benim 37 oluyor haftaya sezeryana giriyorum zaten ama hep bir uyku hali. Bir mutsuzluk. Bir endişe bir heyecan. Duygularım karma karışık.
Smeyye Emineymen bende de aynı ara aranözellikle akşamları şiddetli şekilde olan bel agrıları var sizin sezeryan mı olcak
Smeyye Emineymen bende aynı şekilde normal dogumdan korkanlardanım dogdu dogcak ama piskolojik olarak daha kendimi hazırlayamadım
Destina 2 gün sonra 36 doluyor. Bel ve sırt agrısı dışında iyiyiz çok şükür. Hareketleri biraz azaldı, sizlerin nasıl hareketleri ?
BilalAlptekin Smeyye bakalım benimki en son 32 2 kiloydu bem çarşamba gidicem hayrlısı olur inşallah bizim için
EliFurkan Bizde 36+2 olduk ☺ haftaya da cati muayenemiz var, inşallah bi an once saglikli bir normal dogum yaparim çünkü artik uykusuzluktan bel agrisindan ve hamilelikten sıkıldım 😅 dogsa da sevsem diyorum artik 👶