Asilzedemom öncellikle çok geçmiş olsun allah şifa versin kendinizi fazla yormayın yanlış okumadiysam oglunuz ultrason a giriyor muş ona da çok geçmiş olsun hiç uzulmeyin dogumdan sonra duzeniniz 2,3 ay sonra düzene girecek siz yinede elinizden gelen herşeyi yapmışsiniz inanın ben oğlumu hiç kreşe bile vermedim cevremdekiler bu çocuk hasta niye konuşmuyor dedikleri zaman çoğu gün ağlar üzülürdüm insan mecbur olunca elinden bişey gelmiyor ben bu mecburluğu çok iyi bilirim telefonda da dediginiz gibi yararlı çizgi filmler var ben doğrusunu söylemek istiyorum yararlı çizgi film açacak durumda bile degildim tableti eline verirdim ne yapiyorsa yapsın derdim çünkü çok kötüydüm siz yine cabalamişsiniz ben 2 buçuk yaşına kadar çabaladım 2 buçuktan sonra tamamen salmıştım ben 25 yaşındayım çocuk gelişim bölümunden lise mezunuyum orada ogrendiklerimle çocuğuma yol çizdim dogumumdan 2 ,3 ay sonra telefonu elinden almaya başladım çok krizler geçirdi inanılmaz dı herşeyi firlatir salya sümük kalırdı ben pes etmedim 2 hafta boyunca böyle ağladı ama o sırada sakin kslmak gerekiyor ben çok sinirliydim ilk baslarda oğluma bağırır kızardım ama sonuçta insaniz onun iyiliğini istuyoruz fakat ben her bağırışımda oturur ağlardım hatta bazen oğlumla birlikte ağlardık anlattım gözlerin acıyacak morarmış çocuk gözlerini googleden arattıp gösterdim yapacak Bir şey yoktu yapmak zorundaydım ama gerçekten işe yaradı hikaye kitaplarımız var ama çoğunlukla oğlum hikaye kitabiyla değil hayal gücümle hikaye anlatmami istiyor örneğin fil anlatıyorum anne telefondan göster diyir googleden sevimli fillerden gosterip öyle güle eglene anlatıyoruz birbirimize birde oğlum hiç konuşmazdi sadece baba der di daha yeni 4ümüze girdik ve nasıl olduysa 2 hafta da konuşmayı çözdü tekrar dan diyorum sakın üzülmeyin siz keyfinize bakın ve doğumdan sonra göreceksiniz herşey yoluna girecek ☺️