Normalde pcos ve tiroit hastasıyım son 4 döngüm düzenli. Bugün döngüm’ün 31 günü aslında beklenen Adet gününün ilk günü Bugün ama olmadım .Görseldeki testi Bugün 14.40′ta yaptım resmini yeni çekmek aklıma geldi ilk yaptığımda Hayalet çizgi gibi bir çizgi gördüm 15 dakika . Şuan ise böyle kuruma çizgiside olabilir emin değilim. başına hiç böyle gelen var mı gebeliğini öğrenen.
![https://mutluresim.com/images/2025/01/01/1m68aU.jpg]