Kayzennn ben de 9 haftalığım geçen haftadan beri bulantım kusmam var Prilama başladım kusma da çok kötü oluyor ilk haftalarda artık kusacak bişey kalmıyor öğürmekten içim çıkacak gibi oluyordu. İlk gebeliğim de böyle olmuştu 4.aydan sonra kesilmişti tamamen inşallah yine öyle olur