Aryaalina canım ben Ağrıdan ölüyorum gece uyanıp ağlıyorum be yaparsam yapayım gecmiyor sadece biraz dindiriyor. Elimle buz gezdiryorum kafama ve enseme cemberle sıkı bağlayıp uyumaya calışıyorum bazen ılık duş da biraz fayda ediyor dayanamicak dereceye gelirsen hastaneye git serum takdır parol fln da iyi değil ben elimden geldiği kadar icmemeye calışıyorum