Zeyn-ep Gebeliğimin 7. Haftasındayım iki gündür çok fazla mide bulantısı yaşıyorum ve kusuyorum. Sizde de oldu mu acaba ne zaman geçer. İyi gelen bir yöntem var mı
Nese21 Zeyn-ep merhaba hayirli olsun öncelikle benimde 7.haftaya girerken bulantilarim basladi ve giderek yoğunlaştı 2 kilo verdim o süreçte..13.haftaya kadar devam etti sonrasında hafifledi..doktorun verdigi prilam diye bir ilaç var onu kullandım
Fatmaacylnn Zeyn-ep 12.haftadan sonra yavaş yavaş geçer naneli sakız bana çok iyi geliyordu bide limon bunun yanında yeşil elmanın da iyi geldiğini duydum bunlar da geçirmezse doktorunuza söyleyin prilam verir bulantı ilacı olarak 💕