Kızlar merhaba 10 haftalık gebeyim .
Dün banyo yaparken idrar mı kaçırdım su mu geldi bilmiyorum korkuyorum .
Akıntım var sarı ve beyaz renkli
Temmuzda 13 haftada suyum gelmişti bebeğimi kaybetmiştim .
Dün böyle bişey yaşadım kontrolüm ayın 16 sında su olsa başka belirti verir miydi .