3 Ocak sabahı spinal sezaryen olacağım inşallah, düne kadar her şey çok güzeldi ama bugün çok duygusalım sanırım içten içe beni neler bekliyor endişesi yaşıyorum. Allah hepimize kolaylık versin. En son geçen hafta doktora gitmiştik 3300 demişti, 37+5 Haftamdayım. 3 ocakta 38+5 olacağım. Allah hepimize kolayca güzelliklerle atlatmayı nasip etsin🤍