hilaleyli Agartanın bi kaç çeşidini kullandım döndüm dolaştım yine resihi li olana geçtim ben çok memnunum, en az iki senedir kullanıyorum aynı şekilde kızımda doğduğundan beri naturalive, spumy, yeşilmarka, agarta,rahiki mahtum olmak üzere birçok marka kullandım (aynı markaların yetişkşnler için olanları da ben kullandım )ama içlerinden en beğendiğim yine agarta bebek şampuanı oldu ,şimdi doğacak bebeğim içinde yine agarta kullanacağım 🌿