G-0156 tüp bebek degilde ilk oğlumu yumurta takibi yaptırmıştım doğal yolla deneyelim ilk olarak demişti çok pozitif neşeli bir hoca şükür ilk denemede hamile kalmıştım oğluma oğlum şuan 5 yaşında çok severim kendisini 🙂 ablamda kendisinde tüp bebek yaptirdi tekte tuttu fakat düşükle sonuçlandı maalesef 🙏🏻