Görseli yükleyemedim. 10 gün geçikti gittim ultrason çekildim su dolu kist var dedi :( adet söktürücü yazdı içmek istemiyorum. Gebe olduğumu hissediyorum:( ya da inanmak istemiyorum. Yanılma payı varmı ? Daha önce benim gibi yaşayan oldu mu ? Görsel nasıl yükleyebilirim