Mrvsmt2502 Nys1600 maalesef 😃 benim evlenmeden 80 di şimdi 95 oldu benim değiller gibi 🥲 doğumdan sonra küçülür inşallah 🥲
Mrvsmt2502 Nys1600 bebişin erkek mi erkek hamileliğinde göbek sivri olur derler ne kadar doğru bilmem ama onunla mı alakalı ki. Benim bebişim kız karnım yusyuvarlak top gibi
Minikkuzum00 Tinkivinkidipsi göbek deliğinde değilde daha aşağıda hissedersiniz bu haftalarda normal ben ilk gebeliğimde hissetmiştim ve doktora sordum bana iç yağ olmadığı için ve zayıf olduğun için hissedersin dedi.
ertonunannesi23 Nys1600 evet ben hareket ederken hissetmemiştim yatıyordum birden karnıma koydum öyle hissettim ama o haftalarda sadeve bir kez hissettim sonra 3 hafta hiç hissetmedim 19. Haftada hissettim .