Kızlar 39 haftalığım nasipse çok az bi zaman sonra doğum yapacağım normal diye konuştuk ondan bekliyoruz nst çekilirken sanırım ebeydi konuştuk bilgilendirdi sütün geç gelmesi normal dedi o yüzden her an önlem amaçlı bebek sarılık vs aç kalmasın diye mamanızı da alın bulunsun sütün düzenli geldikten sonra kullanmana gerek kalmaz ama önlem için biz aldırıyoruz dedi ilk gebeliğim ne kullanayım alayım bilmiyorum varmı öneriniz acaba yeni doğan için