Kızlar pcosluyum 3 aydır regl olmuyorum,olamıyorum😔 2 gündür kekik çayı içiyorum ondan önce hayıt otu aslan pençesi civan perçemi soğan kürü hepsini denedim banamısın demiyor😔 regl masajıda yaptım dün sadece regl sancısı gibi sancım oldu ama geçti bugünde sol kasığımda kasılma, batma gibi bi ağrı var yarın doktora gideceğim bebek istediğim için reglken gitmem daha iyi olur diye düşündüm ama olamıyorum hiçbir şekilde en etkili yönteminiz ne önerebileceğiniz bir şey var mı?