Kizlar merhaba 18 Aralık’ta beta 655 çıktı
26 sında kese ve yolk saç gözüktü 2 hafta sonra çağırdı. Hafta olarak bişey söylemedi . 30 Aralık’ta baska bı dr gittim o da detaylı ultrason gerekli kese var ama dedi 5 6 hafta arası olabilir dedi 2 dusugum oldu çok korkuyorum şuan da . Bebek gelişirmi böyle bir durum yaşayan varmı.5 6 haftada bebek gozukmezmiydi 1 hafta daha beklemeliyiz dedi olmazsa kürtaj okucam yine çok üzülüyorum