Zeyno_01 Kızlar tansiyonum çıktığı için doktorum magnezyum ve alfamed yazdı gün bir kere hap magnezyum tozu ise iki güne bir dedi benim gibi kullanan var mı
Momoftuna Zeyno_01 bende günde iki kere alfamed içiyorum magnezyum hap olarak günde 1 tane içiyorum. 28.haftadan beri kullanıyorum şu an 35. Haftadayım
Zeyno_01 Momoftuna bende magnezyum iki güne bir toz şeklinde canım suya karıştırıp içiyorum hapta günde bir kere . Magnezyum hakkında doktorunuz ne dedi size
Momoftuna Zeyno_01 ben magnezyumu hamileliğin en başından beri içiyorum tansiyonum sonradan çıktı. Ekstra suyla içilen bişey vermedi bana en başından içtiğim şekilde içmeye devam ediyorum
Zeyno_01 Momoftuna önce tedirgin oldum bende acaba zararı olur mu çocuğa diye de doktor da yazınca tansiyon kontrol etmek amaçlı içim rahatladı
Momoftuna Zeyno_01 hiç bir şey tansiyon kadar zararlı olamaz :) çok stresli günlerden geçtim o yüzden verilen tüm ilaçları içiyorum çok şükür 8 haftadır tansıyonum kontrol altında bebeğim sağlıklı